[업무내용]
* Respond promptly to consumer inquiries via phone, email, board, web-based chatroom 인바운드/아웃바운드 콜 응대, 공식 이메일 문의 및 마켓 플레이스 게시판 응대
* Resolve consumer complaints by clarifying and clearly understanding the customer`s need 고객 클레임 응대 및 처리/소비자 단체 심의 의뢰를 통한 분쟁 조정
* Work closely with online warehouse to handle consumer issues on orders, shipments, deliveries, returns 반품 처리 방안에 대한 물류센터 및 고객과의 소통
* Handle with returns and refunds procedure for defective products and lost packages and implement refunds for exception transactions PG  전산 업무를 통한 환불 처리
* Develop and demonstrate knowledge of brand, products, consumer laws and standards to provide comprehensive and professional customer support  소비자 관련 규정, 푸마 CS정책, 브랜드 이해를 바탕으로 한 CS 업무 처리
* Communicate and track customer feedback to relevant teams to improve overall customer experience 고객 피드백 기반으로 고객 경험 개선을 위한 제안


[지원자격]
* 1 year contract 1년 계약직
* Bachelor’s degree 4년제 대학 졸업 이상자
* 1~2 years work experiences in e-commerce CS preferred 온라인 스토어 CS 업무 1~2년 경력자 우대
* Prior experience of fashion industry preferred 패션 산업 경력 선호
* Proficient in Excel Excel활용 중급 이상
* Global CRM/CS system experience preferred 글로벌 플랫폼 경험 우대
* Intermediate business English 영어 가능자 우대

  

[접수기간]

채용 시 마감